მათემატიკა
№ | კომპონენეტები | ინსტრუქცია |
1 | ნათია სიხარულიძე | |
2 | სასწავლო საგნის დასახელება | მათამატიკა |
3 | სწავლების კლასი | 2 |
4 | სასწავლო საგნის სტატუსი | ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საგანი |
5 | სასწვლო კურსის სწავლების ხანგრძლივობა | სასწავლო წლის განმავლობაში |
6 | საათების რაოდენობა | თითოეულ კლასში არის 180 საათი |
7 | სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა | მთელ რიცხვთა სისტემის უფრო ღრმად შესწავლა ,რიცხვთა თეორიის ელემენტების გამოყენებით. |
8 | სასწავლო კურსის მიზნები | აზროვნების განვითარება.მარტივი კანონზომიერებისა და სიდიდეების შორის დამოკიდებულების ამოცნობის უნარის განვითარება.სიტყვიერი აღწერილობის მიხედვით ფიგურის ამოცნობისა და მოდელის შექმნის უნარის განვითარება. |
9 | სასწავლო კურსის ამოცანები | მათემატიკის კვლევის ჩვევის ,აგრეთვე ანალიტიკური ,ლოგიკური,სისტემური და სიმბოლური აზროვნების გამომუშავება. |
10 | საგნის მნიშვნელობა | მათემატიკის სწავლება ხელს უწყობს მოსწავლის გონებრივი შესაძლებლობების განვითარებას .იგი იძლევა ეფექტიანი ,ლაკონური და არაორაზროვანი კომუნიკაციის საშუალებას. მათემატიკის გამოყენებით შესაძლებელია რთული სიტყვაციის თვალსაჩინოდ წარმოდგენა. |
11 | საგნის შესწავლის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები | მოსწავლე განასხვავებს ნამდვილ რიცხვთა ქვესისტემებს ,ასრულებს მოქმედებებს ნამდვილ რიცხვებზე და აფასებს მათ შედეგებს,წყვეტს პრაქტიკული საქმიანობებიდან მომდინარე პრობლემებს.მოიპოვებს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თავისებრ და რაოდენობრივ მონაცემებს. |
12 | კურსის ორგანიზაცია | გონებრივი იერიში ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა,ტესტური მუშაობა. |
13 | სასკოლო კურსის შეფასება | ტესტები და საკონტროლო წერა . |
14 | რესურსები | სქემები, პლაკატები,რვეულები,კალამი,გეომეტრიული ფიგურები,ცარცი.ფანქარი,სახაზავი,ფარგალი. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий